بهره‌مندی ۶۹۲ مددجوی چالوسی از خدمات فرهنگی
کد خبر: 4182832
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

بهره‌مندی ۶۹۲ مددجوی چالوسی از خدمات فرهنگی

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس با بیان اینکه از ابتدای سال ۶۹۲ نفر از مددجویان از خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند، گفت: ۳۹۰ دانش‌آموز و ۶۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد چالوس هستند و خدمات فرهنگی به آنان ارائه می‌شود.

احمد عاشوریان، رئیس کمیته امداد شهرستان چالوسبه گزارش ایکنا به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران، احمد عاشوریان، رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس، با بیان اینکه توانمندسازی فرهنگی جامعه تحت حمایت از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف این نهاد است، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۹۲ نفر از مددجویان از خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند.

وی افزود: فزایش مهارت‌های زندگی و کارآفرینی، بهداشت فردی و سلامت، اخلاق اسلامی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج موفق، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ازجمله خدمات فرهنگی است که به مددجویان کمیته امداد چالوس ارائه شده است.

عاشوریان تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران در آستانه ازدواج، دانش‌آموزان، طلاب و دانشجویان، همسران جوان و مستعدان اشتغال از جمله مددجویانی هستند که از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد استفاده می‌کنند.

رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد توانمندسازی و ارائه خدمات به صورت طولانی مدت به خانواده‌های دارای توان جسمی است، خاطرنشان کرد: از ۳۰۵۳ خانوار تحت حمایت امداد در چالوس، تعداد ۳۹۰ دانش‌آموز و تعداد ۶۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد چالوس هستند و خدمات فرهنگی به آنان ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha